31 januari 2010

Inte riktigt vaken?

Matchen idag gick väl inte riktigt så bra som jag hade trott att de skulle göra. Kan de kanske bero på att vi inte va riktigt vakna och insåg att vi faktiskt stog där på planen och inte bara drömde om de? Man kanske ska försöka vakna innan matchen och inte efter en halvlek? Vi delade upp oss i två lag och likaså länslaget och när mitt lag spelade förlorade vi med 4-1 och det andra med 4-6, inte direkt så bra siffror. Men dom va faktiskt riktigt bra, men hade vi varit med från början tror jag nog att vi hade vunnit! Dags att börja tagga till nästa match iställe nu då=) de blir även de i norsjö men då mot Betsele, de blir jämt skulle jag tro.

Jag som va så taggad på träning ikväll, men nu blir de ingen träning för min del..... ganska skönt att stanna hemma en söndagskväll för en gångs skull också, ikväll ska jag bara ta det lungt om det inte blir en tur på akuten? lillebror har nämligen väldigt ont i magen och föll ihop mitt under träningen, vilket verkligen inte är likt han! och jag har själv ställt en fin liten diagnos på han;) antingen så är han bara helt utarbetad eller så är det blindtarmsinflammation.... ja vi får väl se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar