30 januari 2010

Vem lyckas om inte jag?

Idag har jag varit och sett lövångersrevyn och man fick sig en hel del glada skratt;) Men efter revyn så började oturen för mig! Först när jag skulle kör ut från den trånga parkeringen va jag tvungen att backa mitt i korsningen, vilket kanske inte riktigt va det smartaste stället:P Men de gick ju bra även om jag kanske inte va så omtyckt av dom andra bilisterna.... Men sen skulle jag skjussa Louise till Burträsk och sen när jag skulle backa ut från Claudias gård så blev det stopp i snöhögen/diket och där satt jag fast ett bra tag vill jag lova! Hela 40 minuter senare kom jag tillslut loss efter att ha fått hjälp av närmare bestämt 10 personer!!! Ja behöver man säga så mycke mer? De är väl bara jag som kan lyckas eller? Vem annars? Ja sen har de väl varit en del annat också som inte direkt har varit så tursamt för mig idag, men de sparar jag nog för mig själv;)

Nu är de nog dags för mig att sova innan något mer hinner hända! Imorgon taggar vi match i Norsjö mot länslaget=) och sen träning i bollhallen med syrran, då j*vlar ska hon få se på grejer!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar