28 januari 2010

Helgen är fullbokad

Idag lämnade jag cykeln hemma och gick till jobbet iställe, eller ja jag körde bil till jobbet och gick hem... och det funkade ju. Tur de inte blåser och har sig lika mycke idag, mest bara kallt!

Imorgon är jag fri från jobb och ska iväg till stan på edda och bada med Erica, så de ska bli skönt. Sen ska jag till skråmträsk och mysa på kvällen och på lördag är det lövångersrevyn för hela slanten som gäller=) alltid lika roligt! Sen blir det att leka lite taxi under kvällen och sen tidigt upp på söndag för att fara och spela match i norsjö mot länslaget, de blir nog roligt. Sen på kvällen är det frivillig träning, men jag ska då fara på den också=) kan ju inte missa chansen att få träna med syrran för första gången i livet! de kommer att bli riktigt roligt. Sen så tror jag även att jag är på ganska god väg att lura med mig Erica på träningen också och de skulle verkligen vara hur kul som helst! så kom igen nu Erica;) du kommer inte att bli så farligt mobbad.... bara lite kanske -gröngöling;)

HAHAHA asså Mogges sång är ju bara så rörande;)Se och njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar