18 januari 2010

Snart helg igen:)

Ja då va det väl snart helg igen då eller? Längtar i alla fall till helgen för då ska jag åka lite längre ner i landet och träffa underbara Jocke igen som jag saknar<3 Har inte träffat han på två veckor nu typ och det känns som evigheternas evighet! Så då har man nått att se framemot dom här tråkiga dagarna som kommer..... vad ska man göra när man inget jobb har? Har sökt jobb typ hela dagen idag, men ingenstans svara dom ju:( antingen va dom på möten eller så va dom lediga. Men jag får väl försöka igen imorgon. Har skickat in några CV till olika ställen iaf men det är ju mina hemliga telefonnummer som jag hoppas mest på! hoppas hoppas hoppas

Annars har jag inte gjort så mycke idag, tog en riktig sovmorgon och sen började jobbsökandet, sen fixa middag och sen va det bara att skynda sig iväg på träningen. Hårdträning idag också och de känns i låren nu, Verrans träningar är inget att leka med kan jag lova! Men de ska väl synas på planen i sommar också får vi hoppas:) Sen har jag bara suttit och slöat resten av kvällen framför datorn och nu ser jag wipeout och bloggar samtidigt + att jag pratar i telefonen med älsklingen<3 Hur går de till? jag som inte ens trodde att jag klarade av att göra två saker samtidigt och nu gör jag helt plötsligt tre :O visst är jag duktig ibland ändå?;)

2 kommentarer:

  1. haha, ja, du är så duktig så älskling ;) <3

    SvaraRadera
  2. Glömde och säga att jag också längtar till helgen då jag får träffa dig, ska bli underbart och träffa dig igen gumman :) <33

    SvaraRadera