11 januari 2010

A hard working girl

Har jobbat hela helgen och så även idag.... det verkar aldrig ta slut på jobb nu, fast de är väl på sätt och vis bra det, men de känns lite jobbigt också! Roligt att dom ringer och väcker en kvart över sju på morgonen när man somnade efter två? nej, men jag sa faktiskt nej då och det är jag glad för! hade aldrig orkat jobba då, men det blev att jobba kvällen iställe då.
Lördag jobbade jag hela dagen, igår jobbade jag till fem och sen halv sju va jag i stan och så va det dags för årets första träning på konstgräs och det va roligt, fast det känns ju att kondisen inte är på topp direkt:P Sen efter träningen så for jag direkt och såg på bio med Erica, vi såg Avatar och den va faktiskt riktigt bra, även fast det kanske inte direkt va min typ av film. Rekomenderar den iaf! Sen idag så va jag riktigt trött, men efter några timmars slöande i sängen så tänkte jag att de kanske va dags att vakan till liv så då for jag ut och sprang en stund och det hjälpte faktist, men sen blev jag lika trött igen när jag hade jobbat några timmar så nu funderar jag på att gå och lägga mig snart. Imorgon ska jag till stan och bada på edda och sen blir det fotbollsträning och förhoppningsvis inget jobb imorgon!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar