16 januari 2010

Första passet i backen avklarat!

Då va det helg igen då=) veckorna går fort nu..... Idag har jag varit i backen och haft trimning hela dagen och det va roligt, lite kallt men tur det finna massa roliga lekar så att man snabbt får upp värmen igen;) kommer att bli roligt att jobba där i vinter!

Nu sitter jag i soffan med syrran och ser på the hills och snart kommer hennes kompisar hit och då är det nog bäst för mig att jag kryper ner i källaren så att jag inte blir misshandlad eller nått? Bättre att ta det säkra före det osäkra, man vet aldrig vad dom hittar på!

Ja det här trollet har övernattat hos mig inatt, i mitt otroligt störande rum, med element som låter och klockor som tickar..... och massa andra fel också va de, men tur att du överlevde natten:) Och kom ihåg att det är jag som ska åka skikarten och inte du! för det är jag som är utvecklingsstörd! ;)

2 kommentarer:

  1. åååååh ser du mitt hår??? mitt blonda underbara hår! Ge mig det nu! Jag vill ha tillbaka det! Och inte okej bild madde... inte okej...

    SvaraRadera
  2. haha men du hade ju så fint blondt hår så bilden va ju helt okej;)

    SvaraRadera