20 januari 2010

Årets första!

Hur gott är det inte med årets första semla? mumma säger jag bara. Minns förra årets första semla också faktisk;) och de va med dig stålisch på ett litet speciellt ställe!;) vars håller du hus riktigt? dags att träffas snart igen kanske, va ju som ett tag sen sist:( julfesten om jag inte minns fel och de är en månad sen! alldeles för länge :O

Idag råkade jag ta en liten sovmorgon eftersom att jag hade glömt å ställa väckaren :P men de va ju ganska skönt att få sova:) Har städat och hållt på här hemma idag.... sen tyckte jag att jag förtjänade mig lite vila så då passade jag på att ta ett fotbad, ansiktsmask, hårinpackning, ja hela köret blev som ett litet spa här hemma, riktigt skönt!

Sen så har jag varit på styrelsemöte och dom kan verkligen dra ut på tiden och sällan kommer man fram till några beslut heller! Styrelsemöten är som en ond cirkel.... de tar aldrig slut.

Ge mig fredag nu, snälla! längtar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar