21 januari 2010

Jag vill....

Härlig dag idag! tror jag har vaknat på rätt sida. Hoppas bara att de håller i sig hela dagen nu=) Allt skulle vara perfekt bara nedanstående punkter blev uppfyllda;) haha lycka till....... De är lite mycke jag vill göra just nu! Jag vill.....
*Ha helg nu! <3
*Fara utomlands hur mycke som helst!
*Gå skola :O
*Fara till backen och åka
*Fotbollscup, varför är jag sugen på sånt?
*Ha en miljon (minst)
*Ha en egen bil
*En lägenhet
*Kunna spela gitarr
*Ha tillbaka min mobil från lagningen
*Ha en systemkamera
*Och varför inte ha ett fast jobb?!?! eller åtminstonde ett schema att gå på så att man kan ha nått liv!
....och en massa andra saker som man bara sitter och drömmer om! Jag vill ha allt, kunna allt och göra allt just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar