29 januari 2010

Dags för fredagsmys

Vaknade upp idag till 30 gradig kyla, de va hurvens de och det har det varit hela dagen! For till stan klockan 12 och sen på edda och badade med erica=) sen han jag en sväng på stan också och jag köpte mig en tröja och ett par nya slalomglasögon, hoppas att dom passar till hjälmen bara. Sen åkte jag buss till skråmträsk där vi körde om våran bil som blev bogserad! så jag hoppade av på vägen och åkte sista biten med bilen i krypkörning! de gick inte speciellt fort.... men tillslut så tog vi oss hem iaf. Men nu är det nått fel på motorn som måste lagas:P Sen har oturen bara fortsatt ikväll. Skulle lyxa till det med milkshake, men det slutade med gegga över hela köket och nästan ingenting kvar att dricka upp! så går det ibland....
Nu ska jag sätta mig framför tv:n och fortsätta mitt fredagsmyys med dom här monstrerna=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar