25 januari 2010

Helgen är över och vardagen åter!

Då va den underbara helgen över och man är åter i vardagen:( Har haft en jättebra helg med älsklingen, har varit på promenad i skogen (verkar inte komma mig ifrån all denna skog som finns överallt!) bastat i 90 grader och ett litet tips -häll inte på kolsyrad dricka iställe för vatten i bastun (de resulterar i andnöd), spelat wii (gissa vem som förlorar vem man än spelar mot? just de JAG!!) sett filmer (se inte paranoma activitis mitt i natten!!! hemskt ju och dessutom är riksken ganska stor att det resluterar i sömnbrist).

Imorgon är det jobb som gäller igen 7-13 tur jag har kortdag! Sen ska jag in till stan på musikskolan och spela och sen hem igen och iväg på träning, sova, sen fara till stan igen på arbetsförmedlingen, hoppas att man får träffa nån vettig person som faktiskt hjälper till!

Nu är det dags att inta sängen så man orkar upp till jobbet imorgon, va ett tag sen jag steg upp tidigt nu. Har lyckats vända på dygnet, men nu är det dags att vända tillbaka det igen tror jag.

God natt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar